Evenimente Corporate: organizarea unei conferinte

Vrei să organizezi o conferință? Events Garden by Nabucco îți pune la dispoziție spații generoase într-o locație excelentă, aproape de Ploiești, pentru organizarea oricărui tip de eveniment corporate – conferințe, lansări, prezentări, simpozioane, workshop-uri, teambuilding-uri, gale și multe altele.

De ce detalii trebuie să ţii cont în organizarea unei conferințe? Descoperă propunerile noastre mai departe.

Planifica evenimentul in avans

În funcție de dimensiunea conferinței, planificarea trebuie făcută din timp și la un nivel înalt al calității. Cu câteva luni bune înainte, dacă vorbim despre o conferință la scară largă, deși și evenimentele de mai mică anvergură au nevoie de timp pentru a putea fi plasate în locul potrivit toate piesele puzzle-ului.

Sfatul echipei Events Garden by Nabucco este să începi planificarea cu cel puțin șase luni înainte de evenimentul propriu-zis. Dacă ai în vedere un spațiu în afara Bucureştiului, chiar aproape de Ploieşti, sau dacă speakerii invitați la conferință sunt greu de rezervat, calendarul de organizare și desfășurare ar trebui să depindă de acești factori.

Respecta termenele limita

Este adevărat că organizarea unei conferințe poate implica scenarii în continuă schimbare, însă deciziile luate în timp util și respectarea termenelor limită ale furnizorilor, vor avea ca rezultat un eveniment corporate executat eficient și îți vor economisi bani în costuri suplimentare, de transport și de promovare. 

Încearcă să respecți provocările la scară temporală ale furnizorilor implicați în desfășurarea evenimentului, iar acest lucru va plăti dividende pe termen lung.

Cat de mare este evenimentul?

Conferințele pot varia foarte mult ca dimensiune. În etapa de planificare este recomandabil să decizi ce fel de eveniment dorești să organizezi, câți participanți sunt înregistrați, câți speakeri sunt invitați, durata conferinței etc. Principala constrângere ar fi probabil bugetul pe care îl ai la dispoziție și asta ne duce la următorul punct.

Bugetul intre deziderat si realitate

În cele din urmă, atunci când organizezi o conferință, principala constrângere este probabil de natură monetară. Procesul ideal este să definești ce va face ca acest eveniment să aibă succes: locație? speakeri? activități de divertisment? meniu și open bar? Toate aceste elemente pot contribui la succesul unei conferințe, dar pot influența și costurile. 

Planifică două sau trei niveluri bugetare diferite și alege-l pe cel care îți va transforma conferința într-un succes răsunător.

Vorbeste cu speakerii preferati

Indiferent care este nișa businessului, calitatea speakerilor și a conținutului livrat de aceștia este una dintre cele mai apreciate atuuri ale evenimentelor corporate. În multe domenii, speakerii sunt vedetele conferinței, iar prezența poate fi afectată de calitatea acestora. Dacă speakerii preferați sunt greu de găsit, planifică evenimentul cu mult timp în avans. 

Events Garden by Nabucco, cadrul ideal pentru organizarea unei conferinte

Locația unei conferințe este un factor important pentru succesul acesteia. Ai nevoie de o locație excelentă care îți poate pune la dispoziție săli de evenimente și meniuri, respectând bugetul alocat și, desigur, standardele de calitate și de siguranță impuse.

Discută detaliile despre conferinta ta aici

Dacă planificarea unei conferințe de succes ți se pare o misiune imposibilă sau dacă ești la început de drum în gestionarea evenimentelor de tip conferință, echipa Ballroom Events Garden by Nabucco din Ploiești este aici pentru a-ți transforma evenimentul într-o experiență de succes. 

La Events Garden by Nabucco suntem specializați în managementul detaliului și știm să creăm acel cadru potrivit pentru organizarea oricărui tip de eveniment. Prin urmare, dorim să înțelegem obiectivele evenimentului pe care vrei să-l organiezi, ceea ce încerci să realizezi, așteptările pe care le ai, profilul publicului și dacă există tendințe comportamentale. 

Experiența și cunoștințele noastre la locație înseamnă că putem sugera soluții personalizate pentru a maximiza modul în care funcționează spațiul și serviciile noastre pentru viitorul tău eveniment.

Salile noastre de evenimente: Harmony, Euphoria si Infinity pentru o infinitate de optiuni

Events Garden by Nabucco te poate ajuta să planifici și să creezi o conferință de succes, personalizată, în afara Bucureştiului, chiar aproape de Ploieşti, într-o locație intimă și selectă, de la 150-600 de participanți. Pentru organizarea unei conferințe de succes, la un nivel înalt al calității este nevoie de experiența și implicarea unor profesioniști. Detaliile fac diferența!

Sunati acum pentru a discuta planurile dvs pentru un eveniment reusit!